mandag den 21. juli 2014

Anmeld - Jorg Obé Peel of mask

Jeg tænke at det er ved at være noget tid siden jeg brugte Peel of masken fra Jorg Obé op, så hvis i vil have en anmelding er det ved at være nu.


Virker den:
Den virker rigtig godt, og river hudorme op af huden.



Anbefaler: 
Jeg anbefaler den faktisk ikke til nogen fordi at, når der er gået 2 måneder og man bruger den, vil den ikke pilles af (medmindre du vil vente en time). Den er en skam for så skal man til at vaske den af, og den virker jo de første måneder. Hvis du bruger masker op hurtig vil jeg klart anbefale den, men ellers er det et dårligt produkt i mine øjne. Jeg anbefaler istedet Matas Peel of maske til normal hud eller alle hudtyper, den er gennemsigtig og man kan synligt se en forskel op til en uge efter man har brugt den.



Xoxo KatrinCouture


Ingen kommentarer: