mandag den 14. juli 2014

Anmeld - Mcosmetics Makeup Børster

Hej Piger!
Det er ved at være lang tid siden jeg har lavet en Anmelding, og det er mandag sååå...
Denne mandag vil jeg gerne anmelde mine elskede børster og forklare hvorfor jeg valgte at starte med at købe dem. 

Startede:
Jeg så mærket i Matas og jeg synes ikke at den Trendy linje så. så dyr ud, så jeg købte den Blå Børste til øjenskygge. Jeg blev rigtig glad for min første makeup børste, og jeg ville prøve flere. Nu har jeg deres grønne rouge børste, deres pink pudder børste, deres orange mineral børste og den blå øjenskygge børste som også kan bruges til bryn.

Min bedømmelse:
Jeg elsker det her mærke, og kan kun tale godt om det. Jeg vil specielt anbefale det til jer som, lige er ved at starte med makeup da de koster højst 80 kr.

Xoxo KatrinCouture


Ingen kommentarer: