fredag den 1. november 2013

Oktober favoritter

Hej
Så er Oktober ovre, efter min mening gik det faktisk ret langsomt. Der var skolernes motions-dag, som faktisk var ret sjov. Der var efterårsferie, som gik meget hurtigt. Men lad os nu komme i gang.

Beauty:
Matas-Alt i en ansigtsrens
Maybellines-Baby lips Cherry me
Kløver-Vaseline
The body shops-Strawberry shower gel
Vaseline-håndcreme

Bog:
Beautiful Creatures Stormvind af Kami Garcia og Margaret Stohl

Sang:



Youtuber:
 Yndlings Intro:

Yndlings Video:  


Blog: 
Er helt klart http://augustamikkelsen.blogspot.dk/ fordi http://theteenculture.blogspot.dk/ ikke har blogget siden den 25. August Øv..

Serier:
Danmarks næste topmodel-fordi der kun er 7 piger tilbage nu er det bare så spændende. Jeg holder med Louise!

Film:
The Lone Ranger med Johnny Depp.

Non-beauty:
Sterinlys, Badekåbe, tæpper, min seng og te.

Mad/Snacks:
Amo morgenboller, varm kakao, Avokado

Jeg ved godt at 1D's nye sang er ude men den har jeg jo ikke lyttet til hele Oktober.

-KatrinCouture 

Ingen kommentarer: