søndag den 3. november 2013

Vinter haul

Hej, planen er at jeg laver en lille serie som hedder Vinter haul. Der bliver nok cirka 3 indlæg i denne serie.
Så i går var jeg ude i byen, og jeg købte noget tøj og få beauty produkter. Men jeg vil nok bare gå igang.

Seduce:
I Seduce købte jeg en bordeaux rød cardigan, til 130 kr.

H&M:
Parkacoat i army grøn, til 200 kr. med halv pris, som mindr om denne.
Pandebånd i bordeuax rød til 50 kr, som minder om dette:


Bordeuax rødt tørklæde til 50 kr.

Sorte jeans til ca. 150 kr.

Bordeuax rød hoodie til ca. 180 kr.

to basis toppe til ca. 80 kr.

Monki:
En sort bandeau til 60 kr.
En hvid bandeau til 60 kr.

Salling: 
Adidas sorte bukser til 300 kr.

Nye dykkerbriller i mærket Speedo til ca. 180. Men de er også antifog.

Matas:
Jeg købte Markwins julekalender til 200 kr.

Føtex:
Schwarzkopf  Got2b Smoothing lotion til 70 kr.

Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer: