mandag den 31. marts 2014

Anmeld - Miax1994

Denne Mandag vil jeg som sagt anmelde, virkelig sød dansk youtuber. Hun er en af mine yndlings video'er og jeg lover at jeg fremover vil tale lidt mere om youtubere.

Hvilke videoer laver hun:
I kunne nok se i videoen, laver hun hauls, makeup tutorials, favoritter (ligesom jeg) og meget mere.....

Hendes kendetegn og interesser:
Hun er glad for mærket E.L.F. hun har også en masse af det og ved meget om det. Hun går rigtig meget op i negle og neglelak. Faktisk så meget at hendes "Min neglelak Kollektion" var delt op i 2 dele!

Luksus pige:

____________________________ Så meget er hun en luksus pige________________________

Grund: Hun har ikke specielt meget Mac, og dog har hun sigma børster. Men ikke at være en fuldkommen luksus pige er ikke nødvendigvis dårligt, det gør at flere har råd til at købe de ting hun anbefaler.

Bedømmelse:
Jeg er rigtig glad for Miax1994, og for at hun altid forklare sig. Jeg synes også det er fedt at hun både har tid til Miax1994 og Nicehair.dk. Kan ikke sige så meget dårligt om hende.


Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer: