tirsdag den 25. marts 2014

Update!

Hej, det er ved at være en uge siden jeg har blogget, og det er jeg ked af. Jeg vil gerne starte igen, og dette indlæg bliver et skud på vejen. 
I perioden den 13. December 2013 til 17. Marts holdt jeg en pause med at blogge fordi jeg ikke følte helt for det. Men jeg fandt ud af at jeg savnede det, så her er jeg starter igen og denne gang bliver jeg ved. Der er en masse jeg gerne vil skrive om, så det bliver nok et langt indlæg.

  • Jeg ved godt er det er en uge siden jeg har blogget, og i skal vide at der ikke kommer nye indlæg hver dag. Der kommer anmelding om Mandagen, og så kommer der nok et 2 indlæg mere om ugen.
  • Mine fremtidige blog indlæg bliver meget bedre og gennemtjekkede end de gamle har været, for jeg indrømmer at jeg ikke er den bedste til komma og punktum.
  • Indtil nu har jeg ikke haft en så seriøs blog, men det vil også ændre sig. Da jeg snart fylder 13 og er gammel nok til at få et fritidsjob, og så vil jeg kunne købe mere MAC, som allerede gør min blog lidt mere seriøs.
  • De næste fire uger vil jeg også få mere tid fordi min BFF, tager på ferie. Så jeg håber jeg kan overholde mit løfte til mig selv, ved at blogge meget imens hun er væk.
  • Jeg ved allerede hvad næste mandags anmelding bliver om, det bliver om den danske youtuber Miax1994. Indlægget bliver meget bedre end mine gamle indlæg plejer at være så glæd jer.
  • Jeg er blevet virkelig stor fan af webshopping, så der kan godt komme nogle indlæg om det i fremtiden.
  • For tiden har jeg også været virkelig glad for youtubere, specielt de danske hvilket er noget nyt for mig. Men jeg vil helt klart fortælle mere om den interesse.
  • Altså vi har Netflix hos mig, og jeg er lige blevet færdig med serien Friends som er min absolut favorit. Jeg er så derefter forsat på serien Gossip Girl, som er min nummer 4 yndlings, men det får i mere at vide om i fremtiden.
  • Jeg er begyndt at krølle mit hår hver morgen med Aria Beautys krøllejern i pink! Jeg elsker det, det er så godt og pænt, her er et billede af det. 
  • Jeg ved godt at min blog ikke er den bedste i verden, og at jeg ikke har så mange faste læsere. Men det vil jeg gerne røve at ændre. Så hvis i har idé'er til at reklamere, så være søde at skrive i kommentaren.

Vi ses KH KatrinCouture

Ingen kommentarer: