lørdag den 5. april 2014

Anmeld - Maybellines Dream matte Mousse Foundation

"Er Drømmen Mat?"
"Ja, hvorfor?"
"For så skal du købe denne foundation!"

Det synes jeg:
Ej okay, dette er den første Foundation jeg nogensinde har købt, og jeg har været heldig for den er fantastisk! Jeg putter ikke vildt meget på, da den har en medium dække evne. Første gang jeg brugte den synes jeg den var lidt kaget, men anden gang elskede jeg den. 

Det bedste ved den:
Er helt klart at den er blød som en pude og ikke dækker hele fjæset.

Farver:
Jeg har farven 04 Light Porcelain, og den er slet ikke for mørk, så hvis du har virkelig lys hud er den også god. 

Det synes andre/Omdømme:
Der er mange som synes den er KAGET!, men så putter de alt for meget på. Der er mange som er meget skuffede, men lad være at lytte til dem.

Skal du købe den?
Ja helt klart! Men kun hvis du ikke bruger meget foundation.

Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer: