tirsdag den 22. april 2014

Garderobe musties til edgy piger!

Hej piger
Først vil jeg lige sige undskyld fordi jeg ikke kom med "anmeld" i mandags, men jeg var i Lalandia og kom hjem sent. Men..... i dag faldt jeg over noget som jeg gerne vil skrive om. Jeg er nemlig begyndt at gå i lidt mere rocket og edgy tøj, men det er lidt svært at finde et edgy outfit hver dag. Så jeg faldt over en amerikansk blogger som kom med idé'er til edgy outfit idé'er. Så nu vil jeg give jer 12 musties til en egdy garderobe!

1.
Tætsiddende sorte jeans

2.
Støvler med evt. nitter på
Edgy Boots

3.
Ødelagte shorts
edgy shorts

4.
Læderjakker!
Edgy jackets

5.
Skater kjoler
Edgy dresses

6.
Makeup til edgy tøj
Edgy makeup

7.
Crop tops
edgy crop tops

8.
Dr. Martens
Dr. Martens

9.
Edgy smykker
edgy jewelry

10.
Denim jakker/veste
Denim jackets

11.
Sneakers
edgy/sporty sneakers

12.
Hatte/Huer/(Caps)
edgy hats
Det var det håber i kunne bruge det da jeg har brugt 1-2 timer på det, og selv er stolt af det. Nogle af billederne har jeg fundet andre har jeg lavet med polyvore, åhh polyvore min gud. By-the-way følg mig via polyvore jeg hedder katrin-couturegirl.
Xoxo Katrin Couture

Ps. der vil komme mere om edgy stilen senere, men i skal vide at jeg ikke er goth eller rebel.

1 kommentar:

Iben Samsø Engberg sagde ...

Tak, jeg elsker din blog!