torsdag den 3. april 2014

Omg Books!

Okay så jeg ved godt at jeg ikke plejer at tale om bøger men, jeg læser SÅ! meget for tiden. 
Jeg er faktisk lige blevet færdig med en mega kedelig bog, det var Skammerens Datter. Men ellers læser jeg Harry Potter og De vises Sten, jeg er blevet forelsket i Harry Potter bøgerne.

Jeg tænker virkelig på at lave en serie, som jeg vil kalde Sidste .......... Bøger. Så i kan få inspiration til hvad i kan læse den årstid. Den vil komme til at gå ud på at hver gang vi skifter årstid, kommer der et indlæg. I det indlæg vil jeg skrive hvilke bøger jeg læste sidste gang det var den årstid. Som f.eks. hvert år den 10. Juni kommer der Sidste Sommers Bøger, og hvert år den 10. September kommer der Sidste Efterårs Bøger, forstår i det?
Det håber jeg, skriv i kommentaren om i kunne tænke jer at jeg laver det.

Xoxo KatrinCouture

Ingen kommentarer: